Coorin kokonaispalvelusopimus saa jatkoa

Yksi Coor Service Managementin pääasiakkaista on jatkanut sopimustaan Coorin kanssa. Sopimus sisältää kokonaispalveluratkaisun toimittamisen useisiin eri toimistoihin ja tuotantolaitoksiin.

Yhteistyö Coorin ja televiestintäalalla toimivan asiakkaan kanssa alkoi vuonna 2000 ja on siitä lähtien kehittynyt strategiseksi kumppanuudeksi, jossa osapuolet kehittävät tiiviissä yhteistyössä asiakkaan liiketoimintaa ja henkilöstöä tukevia kiinteistö- ja käyttäjäpalveluja. Coor vastaa tällä hetkellä palvelutuotannosta lukuisissa toimipisteissä eri Pohjoismaissa, Virossa, Puolassa ja Unkarissa. Nykyinen sopimus päättyy vuoden 2016 lopussa, ja pääsopimusta on jatkettu jo hyvissä ajoin.

– Olemme ylpeitä ja iloisia sopimuksen jatkumisesta. Selkeä yhteinen tavoitteemme on kehittää innovatiivisia, kustannustehokkaita ja joustavia ratkaisuja, jotka räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Kumpikin osapuoli on innovaatioiden etulinjassa – ei vähiten uuteen teknologiaan perustuvien ratkaisujen osalta – ja käynnissä on lukuisia kiinnostavia kehitysprojekteja,” Coor Service Managementin konsernijohtaja ja toimitusjohtaja  Mikael Stöhr  toteaa.

Sopimuksen sisältämiä kiinteistö- ja käyttäjäpalveluja ovat esimerkiksi siivous ja kiinteistönhoito sekä tilajärjestely- ja muuttoprojekteissa avustaminen.

Mikael Stöhr, konsernijohtaja ja toimitusjohtaja, Coor Service Management Group, puh. +46 10 559 59 35,   mikael.stohr@coor.com

Åsvor Brynnel, viestintä- ja vastuullisuuspäällikkö, Coor Service Management Group, puh. +46 10 559 54 04,   asvor.brynnel@coor.com