Coorin logo vaihtuu

Coor saa uuden logon, jossa on pelkkä ”Coor” ilman ”Service Managementia”. Käyttöönotto tapahtuu vaiheittain.

Coor aloitti toimintansa osana Skanskaa vuonna 1998. Vuonna 2004 tapahtuneen omistajanvaihdoksen yhteydessä nimeksi vaihdettiin ”Coor Service Management”, joka koostuu päänimestä (”Coor”) ja yhtiön toimialaa kuvaavasta selitteestä (”Service Management”).

– Logoa päädyttiin vaihtamaan käytännön syistä; ”Coor”-sanaa on helpompi käyttää puheessa ja teksteissä. Toiminnan luonne ei muutu, vaan autamme entiseen tapaan julkisen ja yksityisen sektorin toimijoita parantamaan tuottavuuttaan, tehokkuuttaan ja toimintansa vastuullisuutta toteuttamalla heidän tukipalvelunsa älykkäästi, toteaa Coorin viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Åsvor Brynnel.

Coor-yhtiöiden toiminimet pysyvät toistaiseksi ennallaan. Uuden logon käyttöönotto tapahtuu vaiheittain, joten siirtymäkauden ajan on käytössä kaksi logoa.

Åsvor Brynnel, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Coor Group, puh.
+46 10 559 54 04, asvor.brynnel@coor.com

Hanna Montonen, viestintäpäällikkö, Coor Suomi, puh.
010 234 3472, hanna.montonen@coor.com

Coor on Pohjoismaiden johtavia palveluntoimittajia. Tarjontamme kattaa kaikki tukipalvelut, joita yksityisen tai julkisen sektorin tehokkuus ja toimivuus edellyttävät. Coorilla on erityisosaamista kolmella palvelualueella: käyttäjäpalvelut, kiinteistöpalvelut ja strateginen neuvonta. Yhdistämällä näiden alueiden palveluita tarjoamme ainutlaatuisia, tehokkaita ja joustavia ratkaisuja ja luomme siten lisäarvoa asiakkaillemme. Coorin asiakkaina on erikokoisia ja eri alojen toimijoita yksityiseltä ja julkiselta sektorilta. Coor suhtautuu vastuullisesti asiakkaisiin, henkilöstöön ja yhteistyökumppaneihin sekä toiminnan laajempiin yhteiskunnallisiin ja ympäristövaikutuksiin. Yhtiössä työskentelee noin 8 600 henkilöä pääasiassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Liikevaihto on noin 860 miljoonaa euroa. Kesäkuussa 2015 yhtiö listautui Tukholman Nasdaq-pörssiin. Lisätietoja osoitteessa www.coor.fi