Coorin Suomen-yhtiöt fuusioituvat 1.1.2017

Coor yksinkertaistaa yhtiörakennettaan Suomessa, minkä seurauksena Coor Service Management LP Oy sulautuu emoyhtiö Coor Service Management Oy:öön 1.1.2017.

Fuusion jälkeen Coorin liiketoimintaa Suomessa harjoittaa Coor Service Management Oy, jonka y-tunnus on 1597866-9. Coor Service Management LP Oy:n liiketoiminta ja vastuut siirtyvät sellaisinaan Coor Service Management Oy:lle. Sulautumisella ei ole vaikutusta palvelutoimintaan. Samat henkilöt vastaavat asiakkuuksista ja muusta toiminnasta kuten tähänkin asti.

Pyydämme huomioimaan 1.1.2017 alkaen muuttuvat tilitietomme. Muut yhteystiedot säilyvät ennallaan.

Yhteys- ja tilitiedot 1.1.2017 alkaen:
Coor Service Management Oy
Y-tunnus: 1597866-9