Kouvolan Asunnot Oy valitsi Coorin kiinteistöpalvelutoimittajaksi

Coor ja Kouvolan Asunnot Oy ovat tehneet sopimuksen kiinteistöpalveluiden toimittamisesta ja kehittämisestä 1.10.2016 alkaen.

Sopimuksen myötä Coor tuottaa ja kehittää kiinteistöpalveluja kymmenissä Kouvolan Asunnot Oy:n omistamissa kiinteistöissä. Sopimus sisältää kiinteistönhoidon, ulkoaluetyöt ja tekniset palvelut. Kiinteistöhuoltosopimuksen piiriin kuuluvia asuinhuoneistoja Kouvolan Lehtomäessä, Valkealassa, Kuusankoskella ja Myllykoskella sijaitsevissa kiinteistöissä on noin 1 500.

– Olemme toimineet jo pitkään Kymenlaaksossa tuottaen palveluja muun muassa Karhulan Teollisuuspuistossa toimiville yrityksille. Tämän sopimuksen myötä olemme alueella merkittävä toimija myös asuinkiinteistöjen kiinteistöhuollon parissa. Tavoitteenamme on tukea ja vahvistaa Kouvolan Asunnot Oy:n asumiseen liittyviä painopistealueita, joita ovat muun muassa energiatehokkuuden, teknologian ja asumisviihtyvyyden hallinta, sanoo Coorin liiketoimintayksikön johtaja Jaska Mertaharju.

– Valitsimme Coorin palveluntoimittajaksi, koska uskomme, että Coor voi auttaa meitä tuottamaan palveluja laadukkaasti huomioiden sekä asumisviihtyvyyteen että turvallisuuteen liittyvät tekijät. Odotan mielenkiinnolla yhteistyötä, jonka uskon poikivan paljon kehitys- ja parannusideoita kaikkien asukkaidemme ja hallinnoimiemme kiinteistöjen eduksi, Kouvolan Asunnot Oy:n toimitusjohtaja Auvo Viiru toteaa.

Jaska Mertaharju, liiketoimintayksikön johtaja, Coor
Puh. 010 234 6158, jaska.mertaharju@coor.com