Muutoksia Coorin johdossa

Johan Mild jättää tehtävänsä Coorin Suomen-toimitusjohtajana ja siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle.

Johan Mild työskentelee yhtiössä toimitusjohtajana elokuun loppuun asti. Hänen seuraajansa rekrytointi on käynnistynyt. Siihen asti kunnes Johan Mildille on valittu seuraaja, Coor Suomen toimitusjohtajan tehtävää hoitaa Rikard Wannerholt. Wannerholt toimii tällä hetkellä Coor-konsernin kehitysjohtajana.

Lisätietoja:

Johan Mild, toimitusjohtaja, Coor Suomi
+358 10 234 6000
johan.mild@coor.com

Hanna Montonen, viestintäpäällikkö, Coor Suomi
hanna.montonen@coor.com

Coor on Pohjoismaiden johtavia palveluntoimittajia. Tarjontamme kattaa kaikki tukipalvelut, joita yksityisen tai julkisen sektorin tehokkuus ja toimivuus edellyttävät. Coorilla on erityisosaamista kolmella palvelualueella: käyttäjäpalvelut, kiinteistöpalvelut ja strateginen neuvonta. Yhdistämällä näiden alueiden palveluita tarjoamme ainutlaatuisia, tehokkaita ja joustavia ratkaisuja ja luomme siten lisäarvoa asiakkaillemme. Coorin asiakkaina on erikokoisia ja eri alojen toimijoita yksityiseltä ja julkiselta sektorilta. Coor suhtautuu vastuullisesti asiakkaisiin, henkilöstöön ja yhteistyökumppaneihin sekä toiminnan laajempiin yhteiskunnallisiin ja ympäristövaikutuksiin. Yhtiössä työskentelee noin 8 300 henkilöä pääasiassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Liikevaihto on noin 820 miljoonaa euroa. Kesäkuussa 2015 yhtiö listautui Tukholman Nasdaq-pörssiin. Lisätietoja osoitteessa www.coor.fi