Nimityksiä Coorissa

Mikko Salola (KTM) on nimitetty Coorin Suomen-yksikön myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.10.2017 alkaen. Hänen vastuullaan on myynnin ja liiketoiminnan kehittäminen Suomessa. Mikko Salola on työskennellyt vuodesta 2013 lähtien eri tehtävissä Coorilla, viimeisimmäksi asiakkuuksista vastaavana sopimuspäällikkönä. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtajalle.

Antti Viklund (KTM) on nimitetty Coorin Suomen-yksikön talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.11.2017 alkaen. Antti Viklund on työskennellyt Coorilla vuodesta 2012 lähtien, viimeisimmäksi Business Controllerin ja Finance Service Center Managerin tehtävässä. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtajalle.

Lisätietoja:

Johan Mild, toimitusjohtaja, Coor Suomi, puh. 010 234 6000, johan.mild@coor.com