Nimitysuutisia Coorin Suomen-organisaatiossa

Tuomas Vaalto on nimitetty liiketoiminnan kehityksestä ja myynnistä vastaavaksi johtajaksi Suomen-organisaatiossa 1.1.2014 alkaen. Tuomas Vaalto on työskennellyt Coorissa liiketoiminnan kehitystehtävissä toukokuusta 2012 lähtien. Nimityksen myötä Tuomaksesta tulee myös johtoryhmän jäsen.

Henri Turunen on nimitetty talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Coorin Suomen-organisaatiossa 5.8.2013 alkaen.

Katso tästä muut johtoryhmän jäsenet

Coor on Pohjoismaiden johtavia palveluntoimittajia. Tarjontamme kattaa kaikki tukipalvelut, joita yksityisen tai julkisen sektorin tehokkuus ja toimivuus edellyttävät. Coorilla on erityisosaamista kolmella palvelualueella: käyttäjäpalvelut, kiinteistöpalvelut ja strateginen neuvonta. Yhdistämällä näiden alueiden palveluita tarjoamme ainutlaatuisia, tehokkaita ja joustavia ratkaisuja ja luomme siten lisäarvoa asiakkaillemme. Coorin asiakkaina on erikokoisia ja eri alojen toimijoita yksityiseltä ja julkiselta sektorilta. Coor suhtautuu vastuullisesti asiakkaisiin, henkilöstöön ja yhteistyökumppaneihin sekä toiminnan laajempiin yhteiskunnallisiin ja ympäristövaikutuksiin. Yhtiössä työskentelee noin 8 600 henkilöä pääasiassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Liikevaihto on noin 860 miljoonaa euroa. Kesäkuussa 2015 yhtiö listautui Tukholman Nasdaq-pörssiin. Lisätietoja osoitteessa www.coor.fi