Cygate Cloud & Data Center -yksikkö laajentaa Cygaten tarjontaa

Cygate laajentaa tarjontaansa ja tuo palvelinkeskuspalveluidensa rinnalle asiakkaan omiin tiloihin tuotettavat konesaliratkaisut. Jatkossa uudesta Cygate Cloud & Data Center -yksiköstä voidaan tuottaa palvelimet ja levytila palveluna, asiakkaan konesaliin toimitettuna ratkaisuna tai vaihtoehtoisesti kumpaakin hyödyntävänä hybridimallina.

– Toteutamme optimoidun ja toimivan konesalipaketin, joka vastaa kasvavia tarpeita tulevaisuudessa ja takaa hybridiratkaisuna sovellusalustan maksimikäytettävyyden. Asiakkaat voivat ulkoistaa palvelinjärjestelmänsä turvallisesti ja laadukkaasti sertifioidun palveluntoimittajan huostaan, valaisee Cygaten toimitusjohtaja Ilkka Äyräväinen.

Cygate Cloud -palvelinpalvelut korvaavat tai täydentävät Cygaten asiakkaiden omaa palvelininfrastruktuuria. Cygaten Data Center -ratkaisut taas ovat asiakkaan oman IT-ympäristön joustava perusta, joka varmistaa tiedon saatavuuden, turvallisuuden ja liiketoiminnan jatkuvuuden.

Cygate Cloud & Data Center -yksikön omista konesaleista tuotettujen palvelinpalveluiden ja asiakkaiden tiloihin toteutettavien, tarvittaessa keskitetysti valvottujen ja hallittujen konesaliratkaisujen lisäksi asiakasratkaisut voidaan toteuttaa hybridimallilla.

– Uuden tarjonnan myötä Cygaten ydinosaaminen laajentuu ja palvelee nyt entistä paremmin kokonaisvaltaisia ratkaisuja arvostavia asiakkaita, kertoo Äyräväinen.

Cygate on toteuttanut sadoille suomalaisille organisaatioille korkealuokkaisia ja vaativia IT- ja konesalipalveluita. Eri osa-alueiden osaamisten yhdistäminen on Cygaten toimittamien ratkaisujen ja palveluiden tärkeimpiä rakennuspalikoita.

– Toimimme kokonaistoimittajana eri ratkaisualueilla. Tämä parantaa tehokkuutta, vähentää asiakkaan riskejä niin erillisissä toimituksissa kuin jatkuvissa palveluissa sekä lisää kustannustehokkuutta. Voimme olla asiakkaalle yksi iso ja ainut kumppani, Äyräväinen jatkaa.

Yhteystiedot:

Toimitusjohtaja, Ilkka Äyräväinen, Cygate Oy, puh. (09) 613 8911, etunimi.sukunimi@cygate.fi

Cygate on Pohjoismaiden johtava turvallisten tietoverkko- ja palvelinkeskuspalveluiden toimittaja. Toteutamme luotettavia ja asiakkaamme toimintaa tukevia tietoverkko-, tietoturva- ja viestintäratkaisuja sekä tuotamme korkean käytettävyyden palvelinpalveluita. Vahvuutemme perustuu teknologiseen huippuosaamiseen ja yli 20 vuoden mittaiseen kokemukseen. Hallussamme on tietoturvallisuuden hallinnan ja palvelunhallinnan ISO/IEC 27001- ja ISO/IEC 20000-sertifikaatit. Cygate Oy on Cygate Group Ab:n tytäryhtiö, ja meiltä cygatelaisia on Suomessa 175. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Joensuussa, Jyväskylässä, Kouvolassa, Oulussa, Tampereella ja Turussa.