Cygate laajentaa tarjontaansa Silver Peakin teknologiaan pohjautuvilla SD-WAN-ratkaisuilla

Cygate laajentaa tarjontaansa yhteistyössä maailman johtavan laajakaista- ja SD-WAN -verkkoratkaisujen toimittajan Silver Peakin kanssa. Yhteistyösopimuksen myötä Cygate tarjoaa jatkossa asiakkailleen Silver Peakin Unity EdgeConnect SD-WAN ja Unity Boost -ratkaisuihin pohjautuvia palveluita. Uusi palvelukonsepti täydentää Cygaten kattavaa verkko-, tietoturva- ja konesalipalveluiden tarjontaa.

– Olemme johtava verkkoratkaisujen toimittaja suomalaisille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille. Teemme parhaamme, jotta voimme tarjota asiakkaillemme uusinta teknologiaa hyödyntäviä palveluita. Uuden SD-WAN -palvelumme ansiosta asiakkaamme voivat yhdistää toimipisteensä ja työntekijänsä suorituskykyiseksi, tietoturvalliseksi ja luotettavaksi verkoksi. Laajan osaamisemme, vuorokauden ympäri toimivan suomenkielisen asiakastukemme ja Silver Peakin edistyneen teknologian ansiosta asiakkaamme saavat uudella tavalla kustannustehokkaita ja laadukkaita verkkoratkaisuita, kertoo Cygaten Business Manager Kalle Vuorimies .

Cygate valitsi Silver Peakin ratkaisut uuden palvelukonseptinsa pohjaksi niiden edistyneiden ominaisuuksien ja suorituskykyjen vuoksi. Cygate on jo osoittanut uuden palvelun toimivuuden rakentamalla ensimmäisen SD-WAN-ratkaisun pilottiasiakkaalleen, suomalaiselle monikansalliselle yritykselle. Uusi SD-WAN -ratkaisu on korjannut ongelmia asiakkaan olemassa olevissa yhteyksissä parantaen niiden suorituskykyä, ja käytettävyyttä.

– Cygatella on vankka kokemus edistyneiden teknologiaratkaisujen toimittamisesta asiakkailleen. Silver Peakin ratkaisuihin perustuvat suorituskykyiset SD-WAN-palvelut laajentavat yhtiön tarjontaa entisestään. Cygaten asiakkaat voivat luottaa siihen, että uusi palvelukonsepti tukeutuu alan johtavan toimijan teknologiaan, toteaa Shayne Stubbs , Silver Peakin Vice President for Service Provider Sales.

Cygate

Cygate tarjoaa asiakkailleen uniikin yhdistelmän tietoturvallisia ICT-ratkaisuja ja -palveluita. Huippuosaamisemme perustuu tietoturvan ja tietoverkkojen sekä konesali- ja pilviteknologioiden hyödyntämiseen. Olemme saavuttaneet alan kärkiaseman parhaiden asiantuntijoiden, johtavien kumppaneiden ja yli 25 vuoden kokemuksen ansiosta. Olemme Telia Companyn tytäryhtiö, ja meitä cygatelaisia on Suomessa noin 240. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Joensuussa, Jyväskylässä, Kouvolassa, Oulussa, Tampereella ja Turussa.

Silver Peak

Silver Peak on maailman johtava laajakaista- ja laajaverkkoratkaisujen toimittaja. Yritys tarjoaa suorituskykyisiä SD-WAN (Software-Defined Wide Area Network) -ratkaisuja, jotka mahdollistavat turvalliset, luotettavat ja liiketoimintaa tehostavat yhteydet. Yli 2 275 yritystä 80 eri maassa on valinnut Silver Peakin laajakaista- ja hybridilaajaverkkoratkaisut.

Lisätietoja: www.silver-peak.com