Olemme nyt Telia

Sonera ja Tele Finland yhdistyvät tänään Teliaksi. Samalla tytäryhtiöt Cygate ja DataInfo ottavat käyttöön Telia-brändin. Uudessa Teliassa yhdistyvät Soneran ja sen tytäryhtiöiden kansainvälisyys ja edelläkävijyys sekä Tele Finlandin palkittu asiakaskokemus.

"Teemme muutoksen, jotta voimme palvella asiakkaitamme paremmin. Se merkitsee uudenlaisia palveluita ja ennennäkemätöntä valinnan vapautta", Telia Finlandin toimitusjohtaja Stein-Erik Vellan sanoo.

Uuden Telian juuret ovat syvällä suomalaisessa maaperässä, sillä yhtiön historia ulottuu täällä vuoteen 1855 asti. Yhtiö investoi joka vuosi suomalaisiin yhteyksiin noin 200 miljoonaa euroa, tarjoaa töitä noin 3300 ihmiselle ja työllistää välillisesti tuhansia muita.

Telia on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista teleoperaattoreista. Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 8,8 miljardia euroa. Telia toimii Suomen lisäksi mm. Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Liettuassa ja Latviassa.

"Uudistuksen myötä pystymme tuomaan myös suomalaisille asiakkaille ison operaattorin edut ja hyödyt kokonaisuudessaan. Kun vahva paikallinen osaaminen yhdistetään aitoon kansainvälisyyteen, on tuloksena todellinen uuden sukupolven operaattori."

Asiakkaille muutos merkitsee esimerkiksi uudenlaisia yhteyksiä ja arkea helpottavia ratkaisuja.

"Telialla surffaat nopealla netillä. Meillä ei ole määräaikaisuuksia mobiililiittymissä ja voit itse räätälöidä, millaisen liittymän itsellesi haluat. Telia on jatkossa siellä, missä sinäkin – vastaamme kolmessa minuutissa puheluusi ja palvelemme chatissa kellon ympäri.Yritysasiakkaitamme palvelemme monikanavaisesti ja asiakkaalle parhaiten sopivalla tavalla", sanoo Vellan.

Tutustu uuteen Teliaan: www.telia.fi/uusi-yhteys