Ax DEL1 Oy:n uusi nimi 12.3.2018 alkaen on Delete Group Oyj – yhtiömuoto muuttuu julkiseksi yhtiöksi

Ax DEL1 Oy:n uusi nimi 12.3.2018 alkaen on Delete Group Oyj. Nimenmuutoksen rekisteröinnin lisäksi yhtiön yhtiömuoto muuttuu julkiseksi osakeyhtiöksi. Samalla päivämäärällä myös aikaisemmin Delete Group Oy nimellä tunnettu AX DEL1 Oy:n tytäryhtiö rekisteröi uudeksi nimekseen Delete Oy. Ohessa Delete-konsernin päivitetty yhtiörakenne.

Nimen- ja yhtiömuodonmuutokset liittyvät Delete-konsernin 7.4.2017 liikkeellelaskemaan 85 miljoonan euron senior secured -joukkovelkakirjaan. Joukkovelkakirja listataan Nasdaq Helsingissä huhtikuussa 2018.

Listausta varten laaditaan EU:n esitedirektiivin ja Suomen arvopaperimarkkinalain mukainen listalleottoesite. Delete julkaisee joukkovelkakirjan ehtojen mukaisesti osavuosikatsauksensa ja tilinpäätöksensä joukkovelkakirjan listalleoton jälkeen. Ennen joukkovelkakirjalainan listausta Delete raportoi neljännesvuosittain taloudellisesta tilastaan www.deletegroup.fi -sivustolla.

Katso Delete-konsernin yhtiörakenne 12.3.2018 tästä linkistä.

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj
Puh. +358 400 357 767, sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Tommi Kajasoja, konsernijohtaja, Delete Group Oyj
sähköposti: tommi.kajasoja@delete.fi