Delete kouluttaa ja rekrytoi vakituisiin työsuhteisiin 14 puhdistusalan ammattilaista

Delete kouluttaa ja rekrytoi 14 uutta puhdistusalan osaajaa, joiden tehtävänä on vastata tärkeistä ja monipuolisista puhdistusalan työtehtävistä yhteiskuntamme toimivuuden takaamiseksi. Tavoitteena on palkata kaikki koulutuksen läpikäyneet osallistujat vakituiseen työsuhteeseen.

– Haemme Deletelle osaavia ja motivoituneita ammattilaisia. Tällä hetkellä alalla on valitettavan vähän työvoimaa tarjolla. Me Deletellä olemme valmiita kouluttamaan uudet ammattilaiset ja tarjoamaan sen lisäksi vakituisen työsuhteen. Emme hae valmiita osaajia, vaan haluamme kouluttaa alasta aidosti kiinnostuneita henkilöitä työskentelemään Deletessä. Tärkeimpinä valintakriteereinä ovat motivaatio ja hyvä asenne työhön sekä halu oppia, kertoo Deleten henkilöstöjohtaja Jukka Marttila.

Koulutuksessa opiskeltavat työtehtävät koostuvat monipuolisista puhdistusalan tehtävistä, kiinteistöalalla, viemäritöissä ja teollisuudessa.

– Koulutus kestää 3,5 kuukautta (14.2.-26.5.2017), jonka aikana koulutettavat perehtyvät ja kouluttautuvat huolella tuleviin työtehtäviin ammattilaisten johdolla. Koulutuksessa yhdistyy lähiopetus (20 päivää) ja käytännön työskentely Deletellä. Työskentelypaikkoja on tarjolla Helsingissä, Porvoossa ja Riihimäellä, kertoo Marttila koulutuksesta.

Tähtäimessä vakituinen ja pitkäaikainen työsuhde? Investoi omaan koulutukseesi ja työuraasi. Tämä on tilaisuutesi kouluttautua jopa täysin uuteen ammattiin!

Käy lukemassa tarkempi kuvaus Uramuuntajan sivuilta ja hae mukaan! Toimi nopeasti, sillä haku päättyy 31.1.2017. www.uramuuntaja.fi/delete

Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat tällä hetkellä työttöminä työnhakijoina, irtisanomisuhan alaisina, määräaikaisissa työsuhteissa tai koulutusta vastaamattomissa tehtävissä. RekryKoulutus on työhallinnon tukemaa koulutusta. Koulutuksen ajalta voit saada sitä ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa ja työmarkkinatukea, johon olet työttömänä oikeutettu sekä kulukorvausta.

Ohjelman toteutuksesta vastaavat Uramuuntaja Oy ja Barona Teollisuus Oy yhdessä Deleten sekä Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-toimiston kanssa.

5 hyvää syytä hakea mukaan:

1. Tähtäimessä vakituinen työpaikka
  2. Ainutlaatuinen koulutuskokonaisuus ja perehdytys töihin
  3. Viisi uutta työssä vaadittavaa korttia takataskuun
  4. Kasvavan Delete-konsernin rento työyhteisö ja työpaikka, jossa töitä tulee riittämään
  5. Teet työtä, jolla on näkyvä vaikutus yhteiskuntamme arkipäivään

Jukka Marttila

henkilöstöjohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM +358 40 161 6222

jukka.marttila@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa ja vuonna 2016 yllämme noin 170 miljoonan euron pro forma -liikevaihtoon. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Lainaukset

Jukka Marttila, henkilöstöjohtaja, Delete Finland Oy