Delete-lehti 1/2017 ilmestyi

Miten etenee Tekesin rahoittama laivapurkamisen liiketoimintamahdollisuuksia Suomessa tutkiva Ship Recycling -hanke? Ja mitä kaikkea purkumateriaalista ylipäätään voi valmistaa?

Muun muassa näiden aiheiden parissa voi viettää lukuhetkiä uusimmassa Delete-lehdessä. Kerromme Ship Recycling -hankkeen etenemisestä – etsinnässä on nyt 100-metrinen pilottilaiva purettavaksi.  Esittelemme myös Deleten uuden aluevaltauksen – sisustamiseen suunnatut Waste-kierrätystuotteet, jotka valmistetaan purkumateriaaleista.

Kokosimme lehteen myös Deleten purkuoppaaksi omakotitalon purkajalle vinkkejä ja aiheita, joita tulee ottaa huomioon, kun tilaa purkutyön. Saamme myös kuulla uusista ammattilaisista, joita Delete kouluttaa joukkoonsa Deleten RekryKoulutuksessa. Koulutus alkoi helmikuussa 2017 ja nyt pääsemme tutustumaan koulutettaviin ja kuulemme heidän ajatuksia ja tunnelmia matkan varrelta. Kerromme myös teollisuuden kattiloille kehitetystä Bang & Clean -puhdistusmenetelmästä osana teollisuuslaitoksen puhdistamista sekä Deleten työturvallisuustyöstä ja sen pääteemoista vuonna 2017.

Lehden verkkoversion pääsee lukemaan tästä linkistä.

Millaisia tarinoita Deleten työstä haluaisit kuulla? Anna juttuvinkki 15.5.2017 mennessä ja voit voittaa FinnKinon leffalippupaketin. Juttuvinkin ja palautetta lehdestämme voit lähettää osoitteella info@delete.fi

Delete-lehden toimitus toivottaa lukemisen iloa ja hyvää pääsiäistä!

Tanja Vepsäläinen

viestintäpäällikkö

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM 358 50 590 3916

tanja.vepsalainen@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.