Delete-lehti 3/2016 ilmestyi

Tässä lehdessä aiheena on muun muassa Trash Design eli romumuotoilu, jossa tähdätään materiaalien tehokkaaseen hyödyntämiseen kierrättämällä ne uuteen käyttötarkoitukseen. Samoin käsittelemme siltatyömaan vaativaa suunnittelua, Tukholman Slussenin purkua ja robotin avulla tapahtuvaa säiliönpuhdistusta.

Lehdessä esitellään myös Ekokemin Riihimäen laitoksen jätteenpolttokattiloiden puhdistusta. Kohteessa käytetään jatkuvasti Bang & Clean -räjäytyspuhdistusta. Menetelmä tuo selkeitä säästöjä niin rahallisesti kuin myös ajallisesti laitoksen käyttöön ja huoltoon.

Deleten viemäripalvelut antaa Työtä asenteella -osiossa vinkit viemäreiden talvea edeltävästä tsekkilistasta ja töistä. Lisäksi valaisemme, mitä purussa syntyvälle betonille tapahtuu ja millainen Tukholman Slussenin valtava purkutyömaa on.

Lehden verkkoversion pääsee lukemaan tästä linkistä.

​Anna palautetta ja juttuvinkkejä!

Tämän vuoden lopussa ilmestyy vielä yksi numero Delete-lehteä verkkoversiona joulukuun puolessa välissä ennen joulukiireitä.

Millaisia tarinoita Deleten työstä haluaisit kuulla? Anna juttuvinkki 15.10.2016 mennessä ja voit voittaa FinnKinon leffalippupaketin. Juttuvinkin ja palautetta lehdestämme voit lähettä osoitteella info@delete.fi

Tanja Vepsäläinen

viestintäpäällikkö

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM +358 50 590 3916

tanja.vepsalainen@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.