Delete viettää ensi viikolla 5.-11.10.2015 Energiansäästöviikkoa

Jo vuodesta 1997 lähtien on vietetty vuosittain viikolla 41 Energiansäästöviikkoa, johon Deletekin osallistuu tänä vuonna. Energiansäästöviikko pitää ääntä meille kaikille tärkeästä asiasta: kuinka energiaa ja materiaaleja järkevästi käyttämällä vähennämme hiilidioksidipäästöjä ja muita toimintamme ympäristövaikutuksia.

Deletellä energiansäästöviikko kokoaa käden ulottuville tietoa ja parhaita käytäntöjä, joiden avulla energiankäytön tehostaminen on helppo aloittaa. Kannustamme myös kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme tuulettamaan omia energiankäyttötottumuksiaan ensi viikon aikana!

Deleten Energiansäästökisa - osallistu ja voita energialamppupaketti

Energiansäästöviikon kunniaksi lanseerasimme myös kuukausikisan, jossa osallistujien kesken arvotaan paketti energiansäästölamppuja. Arvonta suoritetaan 30.10. ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kisaan pääsee osallistumaan tästä linkistä

Nyt energiansäästötalkoisiin!