Henri Pesonen nimitetty Deleten Kierrätyspalvelu-liiketoiminnan liiketoimintajohtajaksi 1.8.2018 alkaen

Deleten Kierrätyspalvelut-liiketoiminnan liiketoimintajohtajaksi 1.8.2018 alkaen on nimitetty KTM Henri Pesonen. Pesonen siirtyy tehtävään Business Controllerin tehtävästä ja raportoi maajohtaja Tommi Kajasojalle. Kierrätyspalveluiden nykyinen liiketoimintajohtaja Mika Salminen siirtyy yhteisesti laaditun ja pitkäaikaisen suunnitelman mukaisesti Senior Advisor -rooliin erityisesti yhtiön Kierrätyspalvelut-liiketoiminnan kasvun ja kehityksen tueksi. Henri Pesonen tulee nimityksen myötä osaksi Delete Finland Oy:n johtoryhmää.

Delete on yksi johtavista Suomessa ja Ruotsissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa ja Kierrätyspalveluissa.