Isännöintipäivät 14.-16.9.2016, Jyväskylän Paviljonki

Isännöintipäivät on vuoden ykköstapahtuma, joka kokoaa yhteen kiinteistöalan edelläkävijät ja isännöinnin ammattilaiset. Myös Delete on mukana tapahtumassa osastolla 130.

Esittelemme osastollamme palvelumme kiinteistöille ja isännöintiin. Tule kuulemaan lisää, miten voimme auttaa arjen haasteissa! Tarjoamme kattavasti tietoa palveluistamme kuten ryömintätilojen korjauksista ja saneerauksista, haitta-aine- ja muista purkutöistä, putkistojen kuvauksista ja huuhteluista sekä suurtehoimurointipalveluista mitä erilaisimpiin kohteisiin. Meiltä saa myös viemäripalvelut koko maassa. Yhteistä kaikille palveluillemme on tinkimaton työn laatu ja pitävät aikataulut.

Näyttelyalueen lisäksi Isännöintipäivien seminaareissa on tarjolla inspiroivia ja ajankohtaisia huippuluentoja, kiinnostavia näkökulmia ja uutta tietoa. Lisätietoja seminaarista ja ohjelmasta sekä ohjeet ilmoittautumiseen saat Isännöintipäivien verkkosivuilta tästä linkistä.

Tavataan Isännöintipäivillä!

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM 358 400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.