Kevät tulee – nyt on syytä varautua tulviin

Kevät on vahinkoherkkää aikaa, sillä sulamisvesien ja jäisen maaperän ansiosta monissa kiinteistöissä joudutaan tulvivien vesien armoille. Tulvivat vedet aiheuttavat vuosittain suuria kustannuksia. Myös rankat sateet voivat aiheuttaa suurien vesimassojen tulvimisia.

Märkäimukalustolla voidaan hoitaa monenlaisia ongelmia, joita tulvivat vedet aiheuttavat, kuten lietteen imua tai tulvivan veden siirtämistä. Pumppujen avulla voidaan tyhjentää vaikkapa kiinteistön kellari, jos tulvavesi on päässyt sinne.

Kunnat ja kaupungit ohjeistavat tulvariskialueilla asukkaitaan erillisillä tulvaohjeilla, joihin kannattaa tutustua huolella. Näissä ohjeissa yleensä kehotetaan ottamaan jo etukäteen selvää, mistä voi hankkia pumppauskalustoa tulvan sattuessa. Tähän onkin syytä varautua ja selvittää etukäteen paikalliset palveluntarjoajat. Delete palvelee tulvan sattuessa kiinteistöjä aina asuntaloista teollisuuslaitoksiin ja kaivoksiin.

Deleten pumppauspalveluista voi lukea lisää täältä.

Kun vesi aiheuttaa ongelmia, ota yhteyttä meihin sähköisesti tai soita 010 656 1000!