Paavo Juntunen nimitetty Delete Finlandin tietohallintojohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Paavo Juntunen on nimitetty 15.2.2017 alkaen Delete Finland Oy:n tietohallintojohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Tommi Kajasojalle.

Juntunen siirtyy Deleteen Helsingin KTK Oy:n tietohallintojohtajan tehtävästä, jossa hän on työskennellyt viimeiset seitsemän vuotta. Tätä ennen hän on työskennellyt vastaavissa tehtävissä tukkukaupan ja kansainvälisen logistiikan aloilla.

Paavo tuo Deleteen osaamista ja tukea liiketoimintaprosessien kehittämiseen tietojärjestelmien avulla sekä vahvaa taloushallinnon järjestelmäosaamista, kertoo Delete Finland Oy:n toimitusjohtaja Tommi Kajasoja.

Tommi Kajasoja

Delete Finland Oy