Rakentamisen FinnBuild-messut 1.-3.10. Helsingin messukeskuksessa – myös Delete mukana osastolla 6H69

Rakentamisen ykkösmessut Suomessa järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 1.-3.10.2014. Tietenkin myös Delete on mukana. Meillä on kasa ratkaisuja rakennustyömaiden ja kiinteistöjen yleisiin ongelmiin. Osastollamme saa tietoa muun muassa asbestista: miten tehdään asbestikartoitus, mitä siinä kannattaa ottaa huomioon ja miten varmistua, että asbestityöt tehdään laadukkaasti.

Samoin kerromme sisäilman ongelmien havaitsemisesta ja korjaustoimenpiteistä. Tule siis osastollemme haistamaan home!

Demoamme myös, miten määräysten mukaisesti tehty palokatko toimii. Osastollamme voi tutustua palokatkoseinään, jonka paloaikaa voi seurata videolla. Usein muun muassa korjausrakentamisen parissa nämä tuiki tärkeät, isoja vahinkoja estävät palo-osastojen läpiviennit jäävät huomioimatta. Palon sattuessa ne ovat kuitenkin erittäin tärkeässä asemassa ja saattavat säästää suuria summia, kun palo ei leviä eri palo-osastojen välillä.

Osastollamme voi myös tulla testaamaan, miten leka heiluu ja löytyykö tarpeeksi ruista ranteesta vaikkapa deletetoimaan Deletelle!

Tervetuloa, tavataan messuilla osastolla 6H69.

Paikalla joukko deletoinnin ammattilaisia

Tanja Vepsäläinen