Robert Öhman nimitetty Deleten talous- ja rahoitusjohtajaksi

”Olemme rakentamassa Deletestä johtavaa Pohjoismaista teollisuuden ja rakentamisen sekä kiinteistöjen ympäristöpalveluita tarjoavaa yritystä. Robert Öhmanin vahva osaaminen talous- ja rahoitusjohdon tehtävistä ovat tärkeä lisä tiimiimme ja johtoryhmäämme. Toivotan Robertin lämpimästi tervetulleeksi deleteläiseksi”, toteaa Delete Group Oy:n toimitusjohtaja Jussi Niemelä.

”Delete on erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa voimakkaan kasvun ja kansainvälistymisen myötä. Uskon vahvasti, että omasta taustastani ja kokemuksestani on hyötyä kun kasvua ja kansainvälistymistä haetaan entistä voimakkaammin. Delete on vahva ja hyvin johdettu brändi, josta voimme olla ylpeitä”, sanoo Detele Group Oy:n talous- ja rahoitusjohtaja Robert Öhman.

Lisätietoja:

Jussi Niemelä