Tervetuloa Waste Shopin avajaisiin 24.8. klo 17 Helsingin Kyläsaareen

Meillä on ilo kutsua sinut ensimmäisten joukossa tutustumaan Deleten purkukohteiden materiaaleista valmistettuihin Waste-sisustustuotteisiin. Yhteinen nimittäjä tuotteille on kiertotalouden ja kestävän kehityksen henki, laadukkuus ja yksilöllisyys.

Ilmoittaudu avajaisiin: http://bit.ly/wastewaste

Wasten tarinaan ja toiminta-ajatukseen pääset tutustumaan tämän artikkelin kautta: https://www.delete.fi/deletelehti/artikkelit/purkumateriaalille-uutta-kayttoa-delete-lanseeraa-waste-kierratystuotteet

Paikka: Waste Shop, Kyläsaarenkatu 5D, Helsinki

Aika: 24.8. kello 17. Tilaisuus kestää noin tunnin.

Tervetuloa!

Kutsujana Delete

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

gsm 0400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.