Bio- ja kiertotalouden matchmaking-tapahtuma From Waste To Valuables 23.-24.11.2017 Tampereella

Marraskuun lopulla tehd ään t ähteist ä t ähti ä, kun bio- ja kiertotalouden matchmaking-tapahtuma From Waste To Valuables j ärjestet ään Tampereella Sokos Hotel Tornissa. Delete on yksi tapahtuman yrityspuheenvuoroista yhdess ä Valtran ja Soilfoodin kanssa. Avauspuheenvuorossamme kerromme rakentamisen kiertotalouden teemaa liittyen, miten kierr ätet ään kokonaisia rakennuksia.

Mielenkiintoisten yrityspuheenvuorojen lisäksi From Waste To Valuables -tapahtumassa on luvassa uusinta tutkimustietoa bio- ja kiertotalouden alalta sekä mahdollisuus luoda uusia kontakteja ja kehittää uutta yhteistyötä. Iltatilaisuudessa kuullaan muun muassa "Demola meets nature" -projektien pitchauksia.

Matchmaking -tapahtumassa on kolme teemaa, joista järjestetään omat työpajat. Teemoja ovat rakentamisen kiertotalous ja puurakentaminen, kiertotalouden liiketoimintamallit ja digitalisaatio sekä ravinteiden kierrätys.

Perjantaina 24.11.2017 järjestetään kaikille avoimia tutustumisretkiä/-ekskursioita. Kohteita ovat Näsijärven rantaan nouseva uusi älykäs ja kestävä kaupunginosa Hiedanranta, Nokialla sijaitseva bio- ja kiertotalousyrityspuisto ECO3 sekä Hervannassa sijaitsevat TTY:n ja VTT:n laboratoriot.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Pirkanmaan liitto, Suomen Itämeri-instituutti, Tampereen teknillinen yliopisto, VTT, Ravinteiden kierrätyksen kärkihanke, Luke ja Business Tampere sekä BSR Stars S3, CloseLoops ja Tulevaisuuden kiertotalouskeskukset -hankkeet, jotka toivovat tapahtuman osallistujiksi kierrätyksen ja kiertotalouden alueelta kattavaa joukkoa yritysten, tutkimuksen ja julkisen sektorin edustajia.

Tilaisuuden ohjelmaan voit tutustua tästä: http://www.baltic.org/wp-content/uploads/2016/04/Matchmaking-agenda.pdf

Tanja Vepsäläinen

viestintäpäällikkö

Delete Finland Oy

Postintaival 7,  00230 Helsinki

GSM 358  50 590 3916

tanja.vepsalainen@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 870 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.

Avainsanat: