Dan-Olof Palm on nimitetty Business Development Manageriksi Deleten Teollisuus- ja Kiinteistöpalvelut -liiketoimintaan

Dan-Olof Palm on nimitetty Deleten Teollisuus- ja Kiinteistöpalvelut -liiketoimintaan myynti- ja kehityspäälliköksi vastaten liiketoiminnan myynnin johtamisesta, koko myyntiprosessin hallinnasta ja palvelukonseptin kehittämisestä.

Dan-Olof aloittaa tehtävässä 17.8. ja raportoi liiketoimintajohtaja Tommi Kajasojalle.

Palm siirtyy tehtäväänsä Rockwool Finland Oy:stä, missä hän on työskennellyt avainasiakaspäällikkönä. Tätä ennen hän on työskennellyt Hilti (Suomi) Oy:ssä myynnin, myynninjohdon ja markkinoinnin tehtävissä.

Lisätietoja:

Liiketoimintajohtaja
Tommi Kajasoja
tommi.kajasoja@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 180 miljoonaa euroa.