Delete allekirjoitti sopimuksen metsäteollisuuskonserni Metsä Groupin kanssa

Pohjoismaissa toimiva ympäristöpalveluyritys Delete on allekirjoittanut sopimuksen prosessipuhdistuksista metsäteollisuuskonserni Metsä Groupin kanssa. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus kattaa kaikki Metsä Groupin yhtiöt. Aiempi yhtiöiden välinen yhteistyö laajenee ja käynnistyi ensimmäisenä 1.12.2015 Metsä Groupiin kuuluvan Metsä Fibren Äänekosken sellutehtaalla, jonne Delete on perustanut uuden yksikön palvelemaan alueen tarpeita.

– Sopimuksessa merkittävää on se, että tarjoamme kotimaista prosessiteollisuuden huippuosaamista asiakkaalle uudella palvelukonseptilla. Perinteisen puhdistustyön lisäksi etsimme uutta teknologiaa ja innovaatioita, jotka soveltuvat juuri kyseisen tehtaan prosessipesuihin ja prosessilaitteiden puhtaana pysymiseen tehostaen samalla tuotantolaitteiden käytettävyyttä sekä tuotannon tehokkuutta. Kehitystyötä teemme asiakkaan tarpeesta lähtien, yhdessä asiakkaan kanssa, kertoo Deleten liiketoimintajohtaja  Tommi Kajasoja  yhteistyöstä.

– Etsiessämme sopivaa kumppania prosessipuhdistukseen ymmärsimme, että perinteisen palvelusopimuksen lisäksi tarvitsemme partnerin, joka haluaa aidosti kehittää tehtaan prosessia tehostavia ratkaisuja. Delete toi neuvottelupöytään uutta ja liiketoimintaamme hyödyttävää, kertoo Metsä Fibren hankintajohtaja  Timi Hyppänen  uudesta yhteistyömallista.

Deletellä on vuosien mittava kokemus ja yhteistyöhistoria metsä- ja selluteollisuuden prosessipuhdistuksista ja seisakkihuolloista. Teollisuuden puhdistuksen lisäksi Deletellä on vahva kokemus teollisuuden purku-, kierrätys- ja jätteenkäsittelypalveluista.

Lisätietoja

Tommi Kajasoja, liiketoimintajohtaja Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Delete Finland Oy

p. 046 851 5963 tai  tommi.kajasoja@delete.fi

Timi Hyppänen, hankintajohtaja, Metsä Fibre Oy

p. 040 553 3944 tai  timi.hyppanen@metsagroup.com

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2014 oli yli 100 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee noin 750 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Saadaksesi lisää tietoa Deletestä, seuraa meitä:

Linked In

Deleten paikkakuntakohtaiset yhteystiedot löytyvät tästä linkistä.