Delete järjestää huutokaupan 29.11. klo 11 Koverharin vanhan terästehtaan alueella

Tervetuloa huutokauppaan 29.11. kello 11 Koverharin vanhan terästehtaan alueelle, Koverharintie 303, Lappohja. Huutokaupattavana on tehtaan irtaimistoa ja jäämistöjä. Meklarina toimii huutokauppakeisari Aki Palsanmäki. Huutokaupattavien tuotteiden katselmus on alueella kello 9-11.

Huutokaupattavana terästehtaan jäämistöä, mm.:

• lapioita, kottikärryjä, käsityökaluja
  • vesiautomaatteja, kodinkoneita, kalusteita
  • trukkeja, saksinostin, hitsauskoneita ja veturi

Lisäksi alueella on pientavaran kirpputori.

Myymme huutokaupassa makkaraa, kahvia ja mehua. Huutokaupan maksutapa kortti tai käteinen, makkaramyynnin ja kirppiksen maksutapa käteinen, varaathan siis pientä rahaa mukaan.

Huutokaupattavien tuotteiden lista

Huutokaupattavien tuotteiden kuvat

Auktion 29.11. kl. 11 (granskning kl. 9-11)

på Koverhars tidigare stålverks område, Koverharvägen 303, Lappvik.

Som mäklare auktionskejsaren Aki Palsanmäki.

Auktioneras tillhörigheter från stålverket, bl.a.:

• spadar, skottkärror, handverktyg
  • vattenautomater, hushållsmaskiner, möbler
  • truckar, saxlift, svetsmaskiner och ett lok

Korv- och kaffeförsäljning samt loppmarknad

Betalningssätt på auktionen kort eller kontant, vid korvförsäljningen och loppmarknaden betalningssätt kontant

Se varorna som auktioneras