Delete lahjoitti 900 pelilippua lasten, nuorten ja opiskelijoiden iloksi Tappara-Luleå -peliin 3.11.

Delete päätti ilahduttaa Pirkanmaan alueella lapsia, nuoria ja heidän vanhempiaan sekä suurta joukkoa opiskelijoita tarjoamalla mahdollisuuden osallistua Tappara-Luleå -peliin. Tappara kohtaa Tampereen Hakametsässä 3.11. Champions Hockey Leaguen 1/8-finaaleissa CHL:n hallitsevan mestarin Luleå Hockeyn. Jaoimme otteluun yhteensä 900 lippua.

– Valitsimme lippujen saajaksi Pirkanmaan alueen lapset, nuoret ja heidän vanhempansa sekä opiskelijat. Parisataa lippua toimitettiin Tampereen yliopistolliseen sairaalaan lastenosastoille sekä vastasyntyneiden teho-osastolle osastonhoitajille. He lupasivat toimittaa liput osastoilla hoidossa oleville lapsille, heidän vanhemmilleen ja tärkeää työtä tekeville hoitajille, kertoo  Harri Hakala  Deletestä.

Myös Tampereen Yliopiston opiskelijat pääsevät seuraamaan ottelua. Lippuja toimitettiin 700 kappaletta Tampereen Yliopiston ylioppilaskunnalle.

– Opiskelijamme saavat urheilullisen elämyksen Deleten lätkälippulahjoituksen muodossa. Tampereella jääkiekko on paikallisesti suosittu laji. Erityisesti vaihto-opiskelijoille ja ulkomaalaisille tutkinto-opiskelijoille tämä on hieno mahdollisuus päästä kokemaan kansallislajiamme paikan päälle halliin, kiittelee yrityssuhdekoordinaattori  Emma Kurki  Tampereen yliopiston ylioppilaskunnasta.

Toivotamme Tapparalle onnea peliin ja paljon kannustajia paikalle!