Delete lanseerasi graffitinpoistolaskurin – tilaa graffitinpoisto ja pinnan suojaus helposti

Graffiti ja töhryt ovat kiinteistöjen kiusallinen riesa erityisesti pääkaupunkiseudulla. Jotta ympäristö säilyisi viihtyisänä, on tärkeää saada töhryt nopeasti pois kiinteistöjen pinnoilta. Siksi päätimme tehdä graffitinpoiston tilaamisesta helppoa. Nyt voit ilmoittaa laskurissamme osoitteen, jossa graffiti on ja saat heti tietää, mitä sen poistaminen maksaa.
Laskurissa on myös mahdollisuus tilata suojaus pinnalle mahdollisia uusia töhryjä ajatellen. Suosittelemme graffitisuojausta kaikille pinnoille, jotka ovat vaarassa joutua töhrijöiden uhriksi uudelleen. Palvelumme toimii tällä hetkellä Uudellamaalla.

Testaa laskuria osoitteessa www.graffiti.fi

Graffitisuojaus on ympäristöystävällisin tapa hoitaa pintoja

AGS-graffitisuoja-aine on vesipohjainen vahaemulsio, joka on ympäristöystävällinen ja täysin myrkytön. Suoja-aine levitetään suojattavaan pintaan korkeapaineruiskulla ja kuivuttuaan se on täysin väritön. Näkymätön ja hengittävä suojaus täyttää tielaitoksen SILKO-standardit. Suojatulta pinnalta graffitit lähtevät kuumalla painevedellä eikä kemikaaleja tarvitse käyttää lainkaan.

Graffitien poistot ympäristöystävällisillä kemikaaleilla

Deleten kohta 20 vuoden kokemus eri pintamateriaaleista auttaa valitsemaan oikeat graffitinpoistokemikaalit, joilla työt hoituvat pintamateriaaleja vahingoittamatta. Kemikaalit toimivat myös kylmässä, joten graffitinpoistopalvelua saat myös talvella.

Lisätietoja:
Petri Pääkkönen
Toimipisteen päällikkö
puh. 050 434 8338
petri.paakkonen@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.