Delete-lehden uusi verkkoversio julkaistu

Deleten asiakkaille ja sidosryhmille suunnattu Delete-lehti sai uuden ulkoasun verkossa.

Lehteämme pääset lukemaan tästä linkistä.

Lehti käsittelee laajalti ja ajankohtaisesti toimialamme taustoja, uutisia ja vaikuttajia sekä deleteläisten arkea ajankohtaisin ja mielenkiintoisin näkökulmin.

– Olemme julkaisseet lehteä jo vuodesta 2012 printtiversiona. Nyt se kulkee kätevästi mobiilissa mukana uuden verkkojulkaisun ansiosta. Ensimmäisessä verkkonumerossamme pääsee tutustumaan muun muassa Euroopan suurimpaan seisakkiin Nesteellä Porvoon Kilpilahdessa, kertoo Deleten viestintäpäällikkö  Tanja Vepsäläinen .

Lukemisen iloa!

Tanja Vepsäläinen

Viestintäpäällikkö, Delete

Otamme mielellämme palautetta vastaan lehdestämme samoin kuin vinkkejä siitä, millaisista aiheista haluaisit lukea lehdessämme. Ideat ja palautteet voi meilata meille osoitteeseen  info@delete.fi .