Delete-lehti 1/2016 on ilmestynyt

Verkkoversiota pääset lukemaan heti osoitteessa www.delete.fi/deletelehti

Printtilehti kolahtaa tilaajien postiluukusta kuun vaihteen tienoolla.

Tässä numerossa kerromme mielenkiintoista faktaa ennen Dipolina tunnetun rakennuksen saneeraushankkeesta ja esittelemme Äänekoskelle nousevaa Biotuotetehdasta sekä Deleten roolia teollisuuden puhdistuksen kumppanina Metsä Groupille.

Samoin kerromme myös Deleten työturvallisuustyöstä sekä Koverharin entisen terästehtaan koneiden ja laitteiden second hand -kaupasta. Muistutamme myös katon pesun hyödyistä ja vuoden vaihteessa voimaan astuneista asbestilain muutoksista.

​Delete-lehti käsittelee laajalti toimialamme taustoja, uutisia ja vaikuttajia.

Verkkoversio lehdestä löytyy osoitteesta http://www.delete.fi/deletelehti/

Lehden voit tilata tämän linkin kautta

Palautetta lehdestä ja juttuideoita voi lähettää osoitteella info@delete.fi

Hyviä lukuhetkiä!