Delete mukana Kiinteistömessuilla 26.-27.9. Messukeskuksessa Helsingissä

Report this content

Suomen suurin korjausrakentamisen, kiinteistöjen ylläpidon ja hallinnon ammattilaistapahtuma järjestetään 26.-27.9.2017 Messukeskuksessa Helsingissä. Tapahtuma on avoinna molempina päivinä kello 9-17. Myös Delete on mukana tapahtumassa osastolla 6k48.

Kiinteistömessuilla on mukana tänä vuonna enemmän yrityksiä kuin koskaan. Tapahtuma tarjoaa hyvän näkemyksen toimialan uutuuksiin sekä mielenkiintoista ja asiantuntevaa ohjelmaa aamusta iltaan, kahden päivän ajan.

Ohjelma pureutuu muun muassa sisäilman laatuun ja digitalisaatioon osana taloyhtiöiden kehitystä, unohtamatta aina ajankohtaisia linjasaneerauksia ja ennakoivaa huoltoa osana kiinteistön kehitystä ja huolenpitoa. Messuilla on myös ohjelmassa huipputason asiantuntijapuheenvuoroja, haastatteluita ja keskusteluita.

Sisäilman laatuun keskeinen puheenaine

Keskiviikkona kello 13.30 alkaen ohjelmassa on suomalaisten rakennusten sisäilmaongelmia käsittelevä Rakennuslehden seminaari. Keskustelun avaa Rakennuslehden toimituspäällikkö Seppo Mölsä otsikolla ”Näin Suomi homehtui”. Hän kertoo lyhyesti, milloin ja miksi sisäilmaongelmat nousivat esiin Suomessa. Ympäristöministeriön entinen yli-insinööri ja Sisäilmauutisten toimittaja Esko Kukkonen taas kommentoi, miksi ongelmat yllättivät ja miksi niitä ollut niin vaikea ratkaista.

Lopun iltapäivän aikana keksityttään puheenvuoroihin, jotka liittyvät yksinomaan home- ja sisäilmaongelmiin. Messukävijät ovat tervetulleita myös Deleten osastolle keskustelemaan ja tapaamaan sisäilma-asiantuntijoitamme.

Tutustu tarkemmin Kiinteistömessujen ohjelmaan verkkosivuilla www.kiinteistomessut.fi

Rekisteröidy maksutta kävijäksi http://visitor.finnexpo.fi/(3x1bhz45ri00km451h1i4u45)/register.aspx?event=17108&language=1

Tavataan messuilla! #kiinteistömessut

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

gsm 0400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 870 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.

Avainsanat: