Delete mukana Siivouspäivässä 29.8. Helsingissä Delete-kierrätyspisteellä Hakaniemessä

Uutuutena tämän elokuun Siivouspäivässä on mukana Delete-kierrätyspiste, joka on omistettu rakennusjätteelle, sekalaiselle puu- ja puulevytavaralle, kaikenlaiselle metalliromulle, rikkinäisille puisille kalusteille sekä sähkö- ja elektroniikkaromulle (HUOM! Ei kylmälaitteita). Nyt kannattaa siivota vintit sekä vajat ja tuoda Hakaniemeen Ympyrätalon "kulmalle" veloituksetta kaikki ylimääräinen. Ympyrätalolle pääsee kätevästi myös autolla.

Kaikki Deleten Siivousäivän Delete-kierrätyspisteessä vastaanottama materiaali kierrätetään mahdollisimman tehokkaasti, Deleten vastaanottamasta materiaalista päätyy uudelleenkäyttöön keskimäärin noin 97 %.

Tervetuloa!

Tsekkaa tarkemmat tiedot täältä:

Delete-kierrätyspiste avoinna 29.8. kello 10-18 kaikille Stadin kotitalouksille - ei kuitenkaan ammattimaisille rakennusalan toimijoille! Jos olet ammattilainen tilaa Delete suoraan työmaallesi:http://www.delete.fi/

Katso lisätietoja Deleten kierrätys- ja jätteenkäsittelypalveluista täältä: http://www.delete.fi/rakentamiseen/jatteenkasittely/

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 180 miljoonaa euroa.