Delete mukana Sisäilmastoseminaarissa 15.3.2017 – vältä sisäilmaongelmat ennakoimalla

Helsingin Messukeskuksessa 15.3. 2017 järjestettävä, järjestyksessään jo 32. Sisäilmastoseminaari kokoaa Messukeskukseen alan ammattilaiset. Tapahtuma onkin vakiinnuttanut paikkansa sisäilma-alan ykköstapahtumana.

Tapaa Deleten sisäilma-ammattilaiset Sisäilmastoseminaarissa

Tule kuulemaan Deleten osastolle, miten sisäilmaan liittyviä ongelmia voidaan välttää ennakkoon. Kaikkein edullisimmaksi sekä yhteiskunnalle että kiinteistöjen omistajille on ennakoiva työ, jossa jo rakennusvaiheessa tai kiinteistön jatkuvassa ylläpidossa otetaan huomioon sisäilman laadun kannalta tärkeimmät asiat.

Sisäilman ongelmat kehittyvät usein vähitellen. Mitä aikaisemmin sisäilman puutteet havaitaan, sitä helpompi niihin on puuttua. Monissa tapauksissa sisäilman huono laatu huomataan vasta, kun ihmiset alkavat oireilla. Tällöin on jo kiire selvittää, mikä on oireiden takana ja mitä asialle voidaan tehdä. Varmaa on, että ennakointi on aina reagointia edullisempi ja parempi tapa parantaa sisäilmaa. Delete muistuttaa, että meillä kaikilla on oikeus hyvään sisäilmaan.

Delete auttaa ennen ja jälkeen vahingon

Delete tarjoaa kokonaisvaltaista palvelua kiinteistöjen koko elinkaarelle. Deleten eri alojen asiantuntijat auttavat ennakoimaan tulevat kunnossapito- sekä huoltotoimenpiteet ja reagoivat heti, jos vahinko tai ongelma on jo syntynyt.

Lue lisää Deleten keinoista tutkia sisäilmaa.

Tutustu Sisäilmastoseminaarin nettisivuihin.

Petri Uomala

markkinointijohtaja

gsm 0400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.