Delete rekrytoi, haemme Vahinkosaneeraus-liiketoiminnan kiinteistökorjausyksikköön Helsinkiin työnjohtajaa

Me Deletellä emme pelkää raskasta, likaistakaan työtä. Teemme likaisesta puhtaan, vaarallisesta vaaratonta, jätteestä jälleenkäytettävää ja puramme vanhaa, jotta asiakas pääsee rakentamaan uutta.

Olet rakennusalan ammattilainen, jolla on kokemusta erilaisten rakennus- ja purkuprojektien toteuttamisesta. Tehtävässä osallistut kaikkiin vaiheisiin projektin tarjouslaskennasta työkohteen luovutukseen saakka.  Lisäksi sinulla on kokemusta esimiestehtävistä. Haussa huomioidaan myös vastavalmistuneet rakennusalan amk-insinöörit, joilla on halu oppia uutta ja kehittyä uralla mielenkiintoisten korjausprojektien parissa.

Olet etsimämme henkilö, mikäli

• sinulla on soveltuva rakennusalan koulutus, esim. teknikko tai amk-insinööri
  • sinulla on itsenäinen, tavoitteellinen ja jämäkkä työote
  • hallitset perus atk-taidot ja ajanhallinnan ohjelmistot
  • olet avoin, joustava ja omaat hyvät yhteistyö-, viestintä- ja asiakaspalvelutaidot

Tehtävässäsi vastaat itsenäisesti kiinteistökorjausprojekteista. Tarjoamme sinulle vastuullisen, haasteellisen ja itsenäisen tehtävän kasvavassa Delete-konsernissa, jossa saat hyödyntää osaamistasi.

Tiedusteluihin vastaa yksikönpäällikkö Olli-Pekka Itälä, 043-8240177 / olli-pekka.itala@delete.fi

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 19.5.2017 mennessä osoitteella rekrytointi@delete.fi

Avainsanat:

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.