Delete tuki Team Rynkebytä – lahjoituksilla tuetaan syöpäsairaita lapsia

Delete osallistui Team Rynkebyn tukemiseen ja oli osaltaan mahdollistamassa syöpäsairaiden lasten tukemista ja tätä pitkää pyöräilymatkaa aina Suomesta Pariisiin saakka. Joukkue pääsi perille Pariisiin 10.7. viimeisen etapin ollessa 150 kilometriä. Tunnelma oli korkealla koko porukalla Pariisiin saapumisen jälkeenkin. Matkasta selvittiin ilman loukkaantumisia ja turvallisesti. Reitti päätettiin yhteiseen illanviettoon ja takana olleen matkan fiilistelyyn.

Espoon joukkueessa pyöräillyt Deleten Tommi Kajasoja oli innostunut kokemuksesta.
– Hyväntekeväisyyspyöräily oli upea kokemus, lähtisin ehdottomasti uudelleenkin.

Matkan kokonaispituus oli noin 1200 kilometriä ja reissuun kului aikaa kokonaisuudessaan viikko.

Koko joukkueen blogiin ja matkaan pääset tutustumaan täällä:

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 180 miljoonaa euroa.