Deletelle uusi talous- ja rahoitusjohtaja

Delete-konsernin uudeksi talous- ja rahoitusjohtajaksi (Group CFO) ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Ville Mannola (38).

Mannola aloittaa tehtävässään viimeistään 1.6.2017 ja raportoi Delete-konsernin toimitusjohtaja Jussi Niemelälle.

Mannola on aiemmin toiminut GS Hydro Oy:n Group CFO:n tehtävässä ja hänellä on vahva projektiliiketoiminnan kokemus vuosien varrelta.

Lisätietoja antaa:

Jussi Niemelä

Delete Group Oy

GSM  +358 400  462 696

jussi.niemela@delete.f i

Jussi Niemelä

Delete Group Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM  358 400  462 696

jussi.niemela@delete.f i

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Avainsanat: