Deleten pääkaupunkiseudun toiminnot muuttavat 1.10.2015 alkaen uusiin tiloihin Helsingin Ilmalaan

Suurin osa Deleten pääkaupunkiseudun toiminnoista muuttaa 1.10.2015 alkaen uusiin tiloihin Helsinkiin Ilmalaan.  Uusi posti- ja käyntiosoitteemme  pääkaupunkiseudulla   1.10.2015 alkaen on Postintaival 7, 00230 Helsinki.

Muuton ansiosta lähes kaikki pääkaupunkiseudun deleteläiset ovat jatkossa tavoitettavissa samassa osoitteessa. Muutto myös tehostaa toimintaamme sekä kaluston liikkuvuutta ja töiden sekä työmaiden hoitamista pääkaupunkiseudulla.

Deleten toiminnot osoitteista Hiomotie 19 Helsinki, Palkkitie 1 Tuusula, Hämeentie 105 Helsinki, Arinatie 9 Helsinki, Vellamonkatu 30 Helsinki, Kyläsaarenkatu 5 C Helsinki sekä osa toiminnoista osoitteessa Ristikiventie 6 Tuusula muuttavat uuteen osoitteeseen. Deleten kalustohuolto- ja korjaamohallit osoitteissa Huoltotie 4 ja Ristikiventie 6, 04300 Tuusula jäävät vanhoihin osoitteisiinsa.

Muuton vaikutus asiakkaisiimme

Muutto ei vaikuta asiakassuhteisiimme, vaan palvelemme asiakkaitamme kaikissa liiketoiminnoissa kuten ennenkin. Myöskään  laskutusosoitteemme ei muutu.  Kaikki käynnissä olevat urakat, työmaat ja töiden vastuulliset henkilöt säilyvät ennallaan.

Uusi posti- ja käyntiosoitteemme 1.10.2015 alkaen on:

Yrityksen nimi: Delete Finland Oy ja Delete Group Oy

Osoite: Postintaival 7, 00230 Helsinki

Kaikki muut tietomme säilyvät ennallaan.

Lisätiedot:

Timo Turkkinen, hankintapäällikkö p. 040 1393634 tai  timo.turkkinen@delete.fi