Deleten purkutyömaalla Koverharissa Hangossa kaadettiin masuuni ja piippu

Delete purkaa Hangossa Koverharin vanhaa terästehdasta. Purku-urakka on loppumetreillä. Tänään työmaalla kaadettiin vanha masuuni ja piippu.

Kaataminen aloitettiin tänään iltapäivällä kello 16.12 räjäyttämällä. Kohde oli panostettu rakenteen alaosaan. Masuunin rakenteen ja alhaisen painopisteen vuoksi sitä ei voitu kaataa pelkkien räjähteiden voimalla. Masuunin purkaminen maan tasalle jatkui sen jälkeen purkukoneiden avulla. Työ valmistui kello 18 aikaan ja masuuni piippuineen on nyt maan tasalla.

Videon masuunin kaatamisesta voit katsoa tästä.

Petri Uomala

markkinointijohtaja

gsm 0400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa ja vuonna 2016 yllämme noin 170 miljoonan euron pro forma -liikevaihtoon. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.