Deleten Road Show liikkeellä Suomessa 12.-19.3., tervetuloa mukaan!

Haluamme olla lähellä asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme, joten päätimme ajaa luoksenne! Yleensä liikumme ammattiimme sopivalla kalustolla, kuten imuautolla, mutta tällä kerralla lähdemme liikkeelle Delete-rekalla. Meillä on ilo kutsua kaikki kiinnostuneet vierailemaan Deleten Road Showhun 12.-19.3.2015.

Rekassa tarjolla tietoutta kiinteistönpidosta, teollisuuden raskaista puhdistuksista, purkamisesta ja kierrättämisestä. Emme myöskään ole unohtaneet hyviä tarjoiluja.

Rekan tarkat pysäkit, paikkakunnat ja aikataulun näet alta.

Tervetuloa mukaan Road Showhun!

Päivä Kello Kaupunki Osoite
to 12.3. 10-14 Turku Polttolaitoksenkatu 13, Turku (Turun vanha jätteenpolttolaitos)
pe 13.3. 10-12 Kouvola Kouvolan jäähallin piha, Topinkuja 1, 45100 Kouvola
pe 13.3. 14-16 Porvoo Kilpilahden teollisuusalue