Deleten Turun toimipiste muutti uusiin tiloihin

Deleten Turun toimipiste on muuttanut uusiin tiloihin. Uusi osoitteemme on Repolantie 3,  21500 Piikkiö.

Puhelinnumeromme säilyvät ennallaan ja palvelemme asiakkaitamme kuten ennenkin. Myös laskutusosoitteemme säilyy samana, laskutusosoitteemme ja -ohje löytyvät tästä linkistä .

Deleten Turun toimipisteen yhteystiedot ovat:

Delete Finland Oy

Repolantie 3,  21500 Piikkiö

24 h päivystys, puh. 0400 213 763

Sauli Saarinen,  Yksikönpäällikkö,  puh. 040 192 4403

Jarkko Nylund,  Työnjohtaja, Vahinkopalvelut, puh.  040 729 1158

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.