Graffitit ja töhryt rumentavat julkisivua, mikä avuksi?

Kävikö paikallinen Banksy töhrimässä seinän?

Erityisesti pääkaupunkiseudulla ja muissa suurissa kaupungeissa kiinteistöille syntyy kustannuksia graffitien ja muiden törhryjen poistosta. Suurin harmi näistä kuitenkin on ympäristössä asuville asukkaille, koska sutut rumentavat maisemaa ja elinympäristöä.

Graffitit on mahdollista poistaa ympäristöystävällisillä kemikaaleilla ja myös suojata puhdistettu pinta, jotta seuraavan töhrijän iskiessä pinta on helpompi puhdistaa. On myös tärkeää valita oikea pesuaine pinnan puhdistamiseen, jotta seinään ja sen pintamateriaaliin ei aiheudu vaurioita.

Käyttämämme AGS-graffitisuoja-aine on vesipohjainen vahaemulsio, joka on ympäristöystävällinen ja täysin myrkytön. Suoja-aine levitetään suojattavaan pintaan korkeapaineruiskulla. Näkymätön ja hengittävä suojaus täyttää tielaitoksen SILKO-standardit. Suojatulta pinnalta graffitit lähtevät kuumalla painevedellä eikä kemikaaleja tarvitse käyttää lainkaan.

Suosittelemme graffitisuojausta kaikille pinnoille, jotka ovat vaarassa joutua töhrijöiden uhriksi.

Kysy lisää!

Petri Pääkkönen p. 050 434 8338