Haku Deleten hyväntekeväisyyskohteeksi vuonna 2014 on käynnissä

Kohdehakuun voi osallistua lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen osoitteeseeninfo@delete.fi 31.10. mennessä. Kaikki hakemukset käsitellään yhdellä kerralla ja valinnasta uutisoidaan perusteluineen marraskuun aikana Deleten nettisivuilla. Valitun kohteen lisäksi emme osallistu muihin tukikohteisiin.

Kohdetta valittaessaan Delete kiinnittää huomiota muun muassa seuraaviin asioihin:

• kohde tukee lasten ja nuorten hyvinvointia ja näin rakentaa kestävämpää tulevaisuutta
  • kohde tukee puhtaamman ympäristön rakentamista
  • kohde tukee Deleten vastuullisuuden periaatteita ja kestävää kehitystä
  • kohde sopii Deleten arvomaailmaan

Tervetuloa osallistumaan hakuun!
Lisätietoja info@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.