Juha Merivirta on nimitetty Delete Finland Oy:n IT-päälliköksi

Juha Merivirta on nimitetty Delete Finlandin IT-päälliköksi vastuualueenaan yhtiön IT-toimintojen johtaminen ja kehittäminen. Merivirta aloittaa tehtävässä 2.9. ja raportoi talous- ja rahoitusjohtaja Robert Öhmanille.

Merivirta siirtyy tehtäväänsä Lassila & Tikanoja Oyj:stä, missä hän on toiminut ERP-sovellusyksikön esimiehenä ja Teollisuuspalvelut-toimialan Business Partnerina. Tätä ennen hän on toiminut mm. Enfo Oyj:ssä ja Elisa Oyj:ssä erilaisissa esimies- ja projektitehtävissä tietohallinnon parissa.

Lisätietoja:

Talous- ja rahoitusjohtaja
Robert Öhman
robert.ohman@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 180 miljoonaa euroa.