Kauppaneuvos Jethro vierailee kauden avausjaksossa Deleten purkutyömaalla

Maanantaina 31.8. kello 20 alkaa Nelosella uusi realitysarja Kauppaneuvos Jethro. Kauppaneuvos Jethro -ohjelman ensimmäisessä jaksossa Jetille tulee myytäväksi kohde, jota hän kutsuu ”tuhansien mahdollisuuksien kohteeksi”. Yksi näistä mahdollisuuksista on jyrätä talo ja myydä tontti, ja kun kyseessä on Jethro, alkavat hihat heilumaan. Mies hyppää itse kaivurin puikkohin ja alkaa tuhota rakennusta.

Esimaistiaiset jaksosta voit katsoa tästä linkistä:

Maanantaina siis kello 20 Neloselle katsomaan miten Jethron käy!

Lähteekö homma vähän lapasesta? Kaataako Jethro sadan tonnin kaivurin vauhtiin päästyään?

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 180 miljoonaa euroa.