KH-Kiinteistöpalvelut valitsi Deleten kumppanikseen – sopimus kattaa kaikki Deleten tarjoamat kiinteistöpalvelut

Delete ja KH-Kiinteistöpalvelut ovat allekirjoittaneet sopimuksen yhteistyöstä, joka kattaa kaikki Deleten tarjoamat kiinteistöpalvelut. Yhteistyön tavoitteena on edistää sopimusosapuolten kilpailukykyä ja luoda puitteita toiminnalle jopa kansainvälisellä tasolla.

Delete tarjoaa kiinteistöjen elinkaaren ajalle sekä ennakoivaa että hätä- ja vahinkotilanteiden kunnossapitopalveluja. Meidän konseptimme sisältää kokonaisvaltaisen palvelun asiakkaamme kiinteistöille. Asiakkaalle tämä tarkoittaa turvallisuutta ja helppoutta, kun kaikki palvelut saa saman kumppanin kautta.

- Deletellä ja KH-Kiinteistöpalveluilla on jo paljon aiempaa yhteistyöhistoriaa, josta kokemukset ovat positiivisia. Tämän sopimuksen ansiosta pääsemme kehittämään toimintatapojamme ja palvelujamme tiiviimmin yhdessä asiakkaamme kanssa, kertoo aluepäällikkö  Juha Mitro Deleteltä.

- KH-Kiinteistöpalvelut valitsi kumppanikseen Deleten, koska aikaisemmat yhteistyöprojektit ovat sujuneen hyvin ja olemme olleet tyytyväisiä. Koemme myös, että on helppoa asioida yhden yrityksen kanssa, jossa meillä on oma yhteyshenkilö, kertoo  Kimmo Helasuo  KH-Kiinteistöpalveluilta.

Lisätietoja

Liiketoimintajohtaja Mika Salminen, p. 0400 847 001 tai  mika.salminen@delete.fi

Aluepäällikkö Juha Mitro, p. 0400 154 469 tai  juha.mitro@delete.fi