Kiinteistöammattilaisten soppapäivä 26.5. klo 10 - 13 Helsingissä

Delete järjestää Ilmalassa Postintaival 5, 00240 Helsinki osoitteessa kiinteistöammattilaisille oman soppapäivän 26.5. klo 10 - 13. Tervetulleita ovat kaikki kiinteistöpidon ammattiväki huoltomiehistä isännöitsijöihin.

Tarjoamme soppapäivässä lohikeittoa ja kahvit. Samalla pääset tutustumaan kalustoomme, jonka avulla hoidamme kinkkisemmätkin viemäripulmat, töhryt ja muut kiinteistön ongelmat. Kerromme myös Deleten ratkaisuista viemäri-, jälkivahinko-, asbestipurku ja -kartoitus sekä muihin kiinteistön ongelmien ratkomiseen.

Tervetuloa mukaan tapahtumaan. Ota myös työkaverisi mukaan!

Mikko Granqvist

Asiakkuuspäällikkö, Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut

mikko.granqvist@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee noin 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Avainsanat:

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 180 miljoonaa euroa.