Loppuviikolla luvassa lumisateita – älä anna lumen ja jään yllättää kiinteistössä

Katoille kertyvä lumi, rännien jäätyminen ja suuret jääpuikot aiheuttavat vaaratilanteita ja ongelmia kiinteistöissä. Kiinteistöön on syytä kiinnittää erityistä huomiota lumisateiden ja lämpötilanvaihteluiden aikana talvikaudella, jotta vältytään ongelmilta.

Deleten talvipalvelut ovat paljon muutakin kuin katolla tapahtuvat toimenpiteet. Kun lunta tulee oikein rajusti, ei huoltoyhtiölläkään riitä resurssit jokaiseen paikkaan. Tällöin voi aina soittaa Deleteen. Autamme myös liukkauden torjunnassa ja hoidamme vaikkapa lumenajoa tontilta.

Delete tekee myös syöksytorvien sulatuksia sekä käyttövesi- ja viemäriputkistojen sulatuksia. Tällöin kohteeseen tuodaan lisälämmittimiä tai höyryä tilanteen vaatimalla tavalla.

Deletessä toimintamme keskiössä on työturvallisuus ja henkilöstöllämme on rautainen ammattitaito.

Älä anna talvikelien yllättää.

Ota yhteyttä, tulemme Deletoimaan lumi- ja jääongelmasi!

Palvelemme 24 h numerossa 010 656 1000.

Paikkakuntakohtaiset yhteystiedot löydät tästä.

Delete tarjoaa kiinteistöjen elinkaaren ajalle sekä ennakoivaa että hätä- ja vahinkotilanteiden kunnossapitopalveluja. Meidän konseptimme sisältää kokonaisvaltaisen palvelun asiakkaamme kiinteistöille. Asiakkaalle tämä tarkoittaa turvallisuutta ja helppoutta, kun kaikki palvelut saa saman kumppanin kautta.

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.