Mårten Fuchs Deleten maajohtajaksi Ruotsiin

Mårten Fuchs on aikaisemmin työskennellyt Komatsu Forestin Ruotsin markkina-alueen jälkimarkkinointipäällikkönä sekä Atlas Copcon/Dynapacin tehtaan General Managerin tehtävässä ja useissa eri tehtävissä Volvo CE:n osto-organisaatiossa Ruotsissa ja Keski-Euroopassa.

– Delete on tehnyt vaikuttavan kasvun Suomessa. Nyt jatkamme Deleten kehittämistä ja kasvua määrätietoisesti myös Ruotsissa Mårten Fuchsin johdolla, summaa Delete Groupin toimitusjohtaja Jussi Niemelä.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Jussi Niemelä, Delete Group Oy

puh. 0400 462 696, jussi.niemela@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 1000 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.