Mitä, jos vahinko kuitenkin sattuu? Deleten vinkit tapaturmapäivään 13.6.2014

Tapaturmapäivää vietetään aina vuoden jonain perjantaina 13. päivänä. Päivän tavoitteena on kiinnittää huomio keinoihin, joilla jokapäiväisiä vaaratilanteita voi välttää.

Jos vahinko vaikkapa kotioloissa kuitenkin sattuu, päätimme antaa muutaman vinkin vesivahinkotilanteisiin.

• Tuki vuoto, jos mahdollista
  • Soita apua, ilmoita huoltoyhtiöön ja isännöitsijälle
  • Pelasta irtaimistoa kosteudelta mahdollisuuksien mukaan.
  • Ilmoita vakuutusyhtiöön.
  • Sulje hanat ja pidä ne suljettuna
  • Anna ammattilaisten hoitaa tilanne kuntoon!

Vahinkojen aiheuttajia on myös luonnonilmiöt, kuten tulvat ja myrskyt. Ne aiheuttavat paljon arvaamattomia vahinkoja, samoin palojen määrät ovat nousussa. Delete tarjoaa kokonaisvaltaisen ”avaimet käteen” palvelupaketin vahingon sattuessa.

Kun vahinko sattuu, soitto päivystysnumeroomme 010 656 1000. Me hoidamme tilat vahingon sattuessa alkuperäiseen kuntoon nopeasti ja tehokkaasti.

Turvallista tapaturmapäivää!