Palopäällystöpäivät 2017 kokoaa yhteen pelastusalan ammattilaiset 6. - 8.4.

Vuoden 2017 Palopäällystöpäivät järjestetään 6. – 8.4.2017 Clarion Hotellissa Helsingissä. Tapahtuma on pelastusalan toimijoille suunnattu opinto - ja seminaari kokonaisuus . Tilaisuuden järjestää Suomen Palopäällystöliitto . Myös Delete on mukana Palopäällystöpäivillä.

Palopäällystöpäivät on osa Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlan ohjelmaa ja tilaisuuden suojelijana toimii tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Palopäällystöpäivät vastaavat pelastusalan muutoksiin ja haasteisiin monipuolisella ohjelmalla luennoista paneelikeskusteluihin. Luvassa on ohjelmaa, josta jokainen pelastus- ja turvallisuusalan toimija saa uutta ammennettavaa. Palopäällystöpäivät antavat myös erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiselle, tuttujen tapaamiselle ja ajatusten vaihtamiselle.

Päivien aikana keskustellaan muun muassa p alopäällystön ammattikorkeakoulutuksen siirtymisestä Poliisiammattikorkeakoulun vastuulle. Paikalla aiheesta keskustelemassa ovat muun muassa sisäministeri Paula Risikko, rehtori Kimmo Himberg Poliisiammattikorkeakoulusta ja rehtori Mervi Parviainen Pelastusopistosta.

Tuttuun tapaan alan kärkiyritykset ovat mukana monipuolisessa näyttelyssä, jossa osallistujat pääsevät tutustumaan alan toimijoihin. Myös Deleten vahinkoalan asiantuntijat Pekka Kiho ja Harri Hakala ovat mukana Palopäällystö päivillä. Asiantuntijamme kertovat tilaisuudessa Deleten tavasta hoitaa vahinkokohteita ja jälkivahinkojen torjuntaa.

Lue lisää päivien ohjelmasta osoitteesta http://www.sppl.fi/koulutus_ja_tapahtumat/koulutushaku/palopaallystopaivat_2017.646.ohjelma.html

Pekka Kiho

Delete Finland Oy

toimialapäällikkö, Vahinkopalvelut

gms  358  45 320 1110

pekka.kiho@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Avainsanat:

Delete on Pohjoismaiden johtava täyden palvelun ympäristöpalveluyritys. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.